Wednesday 4 February 2015

Tak padan dengan umur 1 tahun 6 bulan !


Assalamualaikum w.b.t.. Aktiviti petang.. Jalan-jalan kawasan depan rumah.. Budak umur setahun enam bulan ni, kalau bawak dia jalan-jalan, bukan nak jalan slow-slow tapi bukan main lagi laju jalan tu.. Dengar kata lain, memang macam berlari la.. In case la kata nak ambil gambar, memang tak sempat.. Tengok la contoh gambar di atas tu.. Sipi-sipi je nak keluar dari frame kamera kan.. Hehe..

Tengok dari gaya dalam gambar tu, dah macam orang nak berlumba lari.. Haha.. Dalam pada bawa berjalan-jalan, keselamatan pun penting kan.. Sebab tu la tak boleh nak leka sikit pun.. Kang ada la yang jatuh pulak kan.. Tapi minta jauh dari semua perkara tak elok.. Sama juga kalau bawa gi shopping mall..Tak de nya nak dukung ke apa, nak jalan ke hulu ke hilir je keje.. Kat shopping mall lagi la kena alert dengan anak kecil.. Orang ramai kan.. 

#Kenangan membesarkan anak.. 

4 comments:

  1. hehe..samala dgn anak kite. Mmg xde je nk jln santai2. mesti nak berlari

    ReplyDelete
  2. dorang mmg. bila dapat kaki, tak reti diam.

    ReplyDelete
  3. dah besar dapat kaki nak laju jer semua yer zara..:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.