Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 5 February 2015

Roti Jala Kari Ayam


Assalamualaikum w.b.t.. Sepatutnya entri ni diupdate pada waktu pagi.. Tapi sekarang dah pukul 11 lebih kot.. Haha.. Ini breakfast kami pagi ni.. Roti Jala Kari Ayam.. Kalau tanya resepi, Eraz tak tahu la.. Wife Eraz mungkin tahu.. Hehe.. Eraz suka dan dalam masa yang sama, Zara pun suka.. Tapi Zara tak makan cicah kuah la, dia makan macam tu je..

Kenapa pagi-pagi lagi breakfast ni kan.. Hehe.. Semestinya sebab nak makan ubat la.. Apa lagi kan.. Ubat kan kena makan selepas makan.. Cuma antibiotik je sebelum makan.. As usual, kalau makan ubat, memang ada rasa hanyut la sikit-sikit.. Hehe...

#Status : Demam

5 comments:

  1. sedapnyaaaa teringin plak,ermmmtunggu rajin la kalau nak buat sendiri,beli je la kat kedai hehehe

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaaa roti jala. tetiba teringin nak makan. adehhh ^^

    ReplyDelete
  3. woww..roti jala kuah kari sedapp..sedappp

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.