Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 17 February 2015

Sebab Zara lebih matang ..

Assalamualaikum w.b.t.. Ingat lagi entri INI? Zara nampak lebih matang dan berdikari di nursery.. Itu yang kami tak sangka juga.. Tapi kadang-kadang dia jadi manja sangat bila bersama kami.. Rupa-rupanya itu mungkin perangai orang nak dapat adik.. Hehe.. Ramai budak-budak macam tu kan.. Tak tahu la macamana bila adik dia lahir nanti.. Insyaallah tak de apa-apa..

Allah bagi rezeki pada kami untuk Zara dapat adik di umur yang hampir 2 tahun.. Mungkin ada yang kata terlalu cepat, dan ada juga yang kata, ok la tuh! Masing-masing pendapat.. Tapi rezeki, tak kan nak tolak kan..

Positifnyanya Zara akan dapat 'kawan' dengan cepat dan nak pergi sekolah pun ada kawan nanti.. Banyak lagi positifnya.. Walaupun ada negatif, tak nak la kami fikir.. Berjalan mengikut arus, positifkan fikiran, mesti semua akan ok.. 

#Entri draft


5 comments:

  1. Assalamualaikum.

    ada setengah budak tue,bila tau nak dpt adik.kelakuan jadi agak agresif.org kata,kononnya mcm x cukup kasih syg dari ibu bapa.xtau la.tue org kata.

    In Shaa Allah,xde apa2 yg berlaku.mana tau zara lebih sayang adik dia selepas ini kan?

    wife dh berapa bulan?

    ReplyDelete
  2. jauhnya gambar zara... anak rapat ni, bnyk baik dari buruk... mungkin tak nampak sekarang... tp bila dorang dah semakin besar makin jelas baiknya.

    ReplyDelete
  3. dah ada adik nanti, makin cerdik pandai la along zara :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdullillah.. Zara nak dpt adik..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.