Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 16 February 2015

Mesti ada Bantal !

Assalamualaikum w.b.t.. Tabiat baru Zara Faleesya tapi positif la.. Nak tidur, mesti kena heret bantal.. Dia dah ada bantal favourite dia.. Tapi masa mula-mula tidur je la berbantal.. Lepas tu, kepala pasti tak ada atas bantal dah.. Hehe.. Harap-harap tak jadi bantal busuk la.. Kalau jadi bantal busuk, susah la nak heret ke hulur ke hilir..

Kalau kat nursery, memang dia dah anggap satu bantal tu, macam bantal dia.. Sebabnya bantal tu lebih kurang sama dengan bantal dia kat rumah.. Selain bantal tu, yang memang dah jadi tabiat dia dari kecik ialah kain selimut baby tu.. Memang nak kena ada di mana dia berada.. Baru la tenang.. Hehe.. Sebab tu la kami belikan dua sebab bila satu basuh, satu lagi ada..

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.