Tuesday 17 February 2015

Dari Denggi ke Pregnant

Assalamualaikum w.b.t.. Kali ini Eraz nak ceritakan macamana isteri Eraz boleh nak buat UPT test tu.. Memang kat rumah ada satu yang kami simpan kot-kot bergunakan.. Masa isteri Eraz kena denggi dulu, kami ada tergerak hati yang mungkin isteri tengah hamil.. Sebab tu sakit kepala la, terasa nak muntah la, macam-macam.. Buat test sebelum ke hospital.. Tapi -ve.. So pergi hospital, memang sah denggi..

Tapi lepas pada ok denggi tu, isteri Eraz masih lagi pening kepala, terasa nak muntah, denyutan nadi yang cepat, terasa nak meludah.. Pelik.. So dengan niat suka-suka, isteri Eraz buat test masa bangun nak solat Subuh.. Eraz memang dah bangun juga masa tu tapi duk landing jaga Zara atas katil.. Then tiba-tiba isteri panggil ke bilik air tunjukkan UPT test tu... +ve.. Alhamdulillah.. Tak sangka-sangka dapat rezeki untuk anak seterusnya.. Alhamdulillah.. Mengigil-gigil tangan isteri masa tu sebab tak sangka kan..

Kami rahsiakan dulu dari semua orang sebab plan nak pergi jumpa Dr. selepas balik dari kerja.. Memang pergi kerja dengan hati yang riang la.. Tapi tak siapa pun tahu kecuali kami..

#Next cerita semasa kami jumpa doktor

Sumber : Google

6 comments:

  1. wah...thniah..alhamdullilah rezeki...

    ReplyDelete
  2. Tahniah... jadi lah suami yg ikut kehendak isteri sepanjang tempoh kehamilan.. hihi, masa ni la isteri manja giler2.

    ReplyDelete
  3. second baby tahniah...zara nak dapat adik yer..:)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum eraz...tahniah2 buat eraz n isteri...zara bakal dpt adik nanti...:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.