Thursday 26 February 2015

Impianku - Haleeda ( OST Angin Syurga )

Impianku - Haleeda ( OST Angin Syurga )
Impianku - Haleeda ( OST Angin Syurga )

Assalamualaikum w.b.t.. Mulanya ingat kan lagu ni lagu baru Haleeda selepas menjadi Naib Juara Program Gegar Vaganza.. Tapi bila google dan jumpa di Youtube, lagu ni dah publish hujung tahun 2013 lagi.. Tapi baru sekarang dengar.. Itu pun lepas tengok drama Angin Syurga di TV2.. Drama ni tidak menjadi bualan ramai mungkin sebab ditayangkan di stesen yang mungkin orang tak tumpu..

Kaau ikutkan drama, jalan cerita, pelakon, memang boleh hits kot.. Tapi itu la, faktor lain yang mainkan peranan membuatkan drama ni orang tak tahu.. Yang pasti, lakonan Jue Aziz sebagai Kak Long (Noraini) memang menjadi.. Boleh 'rasa' la.. Dan lagu ni, Impianku nyanyian Haleeda kalau dipublish di radio yang didengari orang, boleh popular kot.. Apa-apa pun, siapa nak dengar lagu Impianku - Haleeda ( OST Angin Syurga ) ni boleh ke youtube.. 

Kalau siapa-siapa nak tengok drama Angin Syurga ni, boleh tengok di TV2 malam ni pukul 9.00 malam..

#Try juga google lirik lagu Impianku - Haleeda ni, tapi tak jumpa

https://www.youtube.com/watch?v=vwcK8F5DyZM

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.