Tuesday 24 February 2015

Bila shopping dengan Zara


Assalamualaikum w.b.t.. Sejak dah dapat 'kaki' ni, memang tak leh duk diam.. Kalau tengok dalam gambar tu, itu sekejap je la.. Kalau dia dah boring, Zara akan minta turun.. Kalau dah turun, memang Eraz kena jaga dan mata memang tak boleh nak miss langsung la.. Kalau ambil dukung, dia tak nak..

Kalau berada kat department baju, ok la, dia pegang-pegang.. Kalau nak usik pun, dia akan tarik camtu je.. Tapi yang risau kalau department dapur atau barang yang boleh pecah.. Mendebarkan.. Jadi kalau duduk bahagian tu, memang kena dukung or masukkan dalam troli..

Tapi kalau ke KB Mall, kat dalam tu boleh sewa satu troli yang macam kereta.. Zara boleh duduk kat tengah macam drive benda tu la.. Tapi sebab pintu dapat buka macam ala-ala kereta betul, jadi Zara anak sentiasa nak bukak pintu dan keluar.. Lepas tu nak masuk balik..

Memang mencabar jaga anak waktu nak membesar ni.. Lepas ni kalau adik Zara keluar, tak tahu la camne.. Hehe..

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.