Thursday 12 February 2015

Trend Fesyen Sweat Pants untuk Lelaki

Trend Fesyen Sweat Pants untuk Lelaki

Trend Fesyen Sweat Pants untuk Lelaki | Assalamualaikum w.b.t.. Sejak dua menjak ni, selepas duk tengok program Maharaja Lawak Mega 2014 yang lepas, ramai peserta duk pakai Sweat Pants ni.. Nampak cool juga.. Tapi sebelum ni, tak tahu pun orang panggil apa nama seluar ni.. Tapi lepas ada kawan-kawan terdekat beli, teringin jugak.. Bukan apa..

Trend Fesyen Sweat Pants untuk Lelaki

Nampak macam selesa je pakai.. Boleh santai-santai.. Riadah pun ok kan.. Ada yang jenis panjang dan ada yang jenis pendek or tiga suku.. Boleh la pakai petang-petang nak keluar main dengan anak or beli sesuatu tempat yang dekat-dekat.. Errrmmmm.. Jom try cari mana boleh beli.. Kat Kota Bharu ni, tak tahu mall mana yang jual.. Kalau online, rasanya ada dah kot.. Cuma kalau online, nak tengok kualiti, susah la.. Ada depan mata, ok.. 

Trend Fesyen Sweat Pants untuk Lelaki

Gambar Sumber Google

6 comments:

  1. santai dan selesa...memang sesuai untuk bersantai...jangan pakai pergi office tau eraz... ha ha ha...

    ReplyDelete
  2. pic ke-2 dan ke3 tu nampak ranggi..

    ReplyDelete
  3. Smart lak tengoknyer..

    ReplyDelete
  4. pakai riadah mmg cun ni... pakai jenjalan mcm x best skit sbb nnti nak sumbat fon dgn wallet dah gemok2 poket tu sbb sluar tu nmpak fit skit...

    ReplyDelete
  5. masa tgk MLM, ade gak terfikir nk cari.. leh pkai masa buat job photographer.. lebih pantas bergerak

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.