Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 17 February 2015

Pada Suatu Petang, 17 Februari 2015


Assalamualaikum w.b.t.. Selalu kalau petang lepas keje, bawa dia main jalan-jalan kat kawasan depan rumah.. Tapi hari ni, Zara minta kunci sebab nak main mangga pagar depan.. So tak jalan sangat hari ni.. Cuma main ke hulur ke hilir dari pagar depan ke pintu utama je.. Mula-mula tu letak mangga tu tinggi sikit tapi kesian pulak tengok dia dongak je.. Turun kan la sikit.. 

Kalau ada adik lepas ni, kena la jaga dua-dua.. Tapi masa tu Zara nak besar la sikit.. Kalau sekarang, memang kena bagi perhatian 100% sebab dia berlari suka hati dia je.. Dari dalam rumah, terus ke luar dan terus ke luar pagar.. Non-stop.. Bahaya.. 

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.