Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 26 February 2015

Kenangan Zara bersama arwah Tok Bah


Assalamualaikum w.b.t.. Klasik tak nampak kerusi tu? Dulu masa Zara baby lagi, arwah Tok Bah dia selalu duduk kat kerusi tu dan main-main dengan Zara.. Tok Bah memang terlebih sayang kan Zara sebab Zara memang cucu sulung dalam family dia.. Lepas Eraz kahwin dengan anak sulung dia, memang dia menanti kehadiran cucu sulung dia.. 

Alhamdulillah, Allah s.w.t mengurniakan kami rezeki untuk dapat anak sulung dan Allah membenarkan arwah bermanja, bermain dengan cucu sulung selama enam bulan sebelum Allah mengambilnya kembali.. Gambar tu diambil semasa hujung minggu masa Zara melawat Tok Ma dan mak-mak saudara dia.. Zara tengah breakfast makan roti favourite dua masa tu.. Sekarang ni dah kurang..

#Kalau nak diceritakan, memang banyak lagi kisah Zara dengan arwah Tok Bah

3 comments:

  1. cantiknya kerusi tu nampak antik... lagi cantik baby yg duduk tu.. hehe
    akak ada satu kerusi sama cam tu tapi akak dah cat putih pada kayunya... kononnya nak englishkan heheh...
    eh lupa... salam perkenalan.... :)

    ReplyDelete
  2. al-fatihah buat tok abah zara...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.