Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 9 February 2015

Milikku, Milikmu

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni memang seharian Zara dengan Eraz.. Pagi-pagi sebelum pergi kerja, memang Mama Zara dah sediakan nasi khas untuk Zara dan untuk Papa.. Eraz cuti sebab unrecorded leave asusual.. Hari-hari sebelum ni, selesema Zara biasa-biasa je.. Hari ni macam serius sikit.. So lepas semua-semua selesai macam mandi makan, bagi ubat..

Seperti yang dijangka, memang Zara akan tidur.. Kesan ubat.. Tidur memang lama.. Tengahari kot baru bangun.. Lepas main dan makan sekali lagi, dia sambung tidur balik.. Eh! Kira sekejap je la dia main-main hari ni.. Plan nak bagi lagi ubat petang tadi, tapi fikir nanti dia tak aktif sangat, biarkan dulu.. Bagi sebelum tidur nanti..

Gambar kat atas tu Eraz snap tadi.. Dia masih 'berus' make up Mama dia.. Mama sapu kat muka, dia sapu kat lantai.. Hehe.. Semua barang make-up Mama memang dah jadi mainan dia setiap pagi..

3 comments:

  1. hahah..tak pe/..lama 2 nanti pandai la dia sapu kat muka pulak..hehe

    ReplyDelete
  2. Main2 dulu.. nanti pandai bleh guna pulak^^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.