Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 14 February 2015

Cinta Suci Jadi Saksi

Cinta Suci Jadi Saksi | Assalamualaikum w.b.t.. Sekian lama menunggu drama Cerekarama, 3 Hari Menanti Mati, sampai ke sudah tak tayang kat TV3 lagi.. Ada siaran langsung bola.. Tapi tup-tup adik ipar bagitau malam kat Astro Ria ada drama Cinta Suci Jadi Saksi..

Tajuk macam biasa-biasa je.. Tapi mungkin ramai juga yang menanti sebab drama Cinta Suci Jadi Saksi ni lakonan pertama Aman AF 2014 bersama Elfira Loy.. Arahan pula Michael Ang.. Rasa dulu diwar-war tajuk lain.. Tapi dah tukar.. Sinopsis atau jalan cerita, tak dapat dikesan..

#Selamat menonton Cinta Suci Jadi Saksi

3 comments:

  1. Bukan ke sekarang ni siaran bola memang tiap2 sabtu kat tv3 sebab tv3 pegang hak siaran bola.mana nak ada drama dah..rasanya tv3 patut tukar dah siaran cerekarama tu ke hari lain..tu la tamak sangt semua nak bolot..padahal kualiti siaran bola tu hampeh je..gambar kelam je..baik tayang drama je..biar tv lain ambik siaran bola tu..

    ReplyDelete
  2. Ha'ah..Dulu mula2 nama cite ni CINTA PERTAMA KALI (WITHOUT YOU)..Tetiba tukar pulak

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.