Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 18 July 2013

Cuti bersama-sama dengan ..


Assalamualaikum w.b.t..Alhamdulillah hari ini dapat lagi cuti bersama-sama dengan isteri tersayang.. Kenapa? Sebabnya hari cuti kami sebenarnya tak sama.. Isteri Eraz macam biasa cuti Jumaat Sabtu, tapi Eraz memang selalu kerja hari Jumaat Sabtu.. Ahad baru cuti.. Macam hari ni merupakan cuti ganti sebab kerja Jumaat Sabtu.. Hehe.. Mungkin ada yang tak faham kan.. Hehe.. Abaikan..

So hari ni akan digunakan sebaik mungkin.. Pertama sekali untuk berehat la.. Terutama untuk isteri Eraz yang sedang sarat tu.. Dua tiga hari lagi nak masuk minggu ke 37 hamil.. Fuh! Jika dulu lambat giler rasanya masa berjalan menunggu ke kehamilan bulan ke - 9.. Tapi bila dah sampai hujung-hujung ni, makin cepat masa berjalan.. Harapnya semua akan berjalan dengan lancar dan selamat sehingga permata kami selamat dilahirkan..

#Esok lusa, kena kerja macam biasa.. So hari ni, balik umah Ma Abah di Machang untuk berbuka!! YES!!

12 comments:

  1. kesiannya..mesti jarang bersama..manfaatkan masa yang ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. bersama tu selalu, tapi cuti bersama tu jarang-jarang dapat.. ;)

      Delete
  2. selamat beristirehat abg eraz :)

    ReplyDelete
  3. semoga semuanya selamat yea Eraz, akak ada pengalaman bersalin time raya...memang haru dibuatnya.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kak.. Insyaallah.. Itu la.. Kot-kot beranak malam raya pun boleh jadi ni..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.