Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 10 July 2013

Jaga kesihatan ..

Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni kena paksa tidur awal sebab dengan alasan nak bagi demam ni baik cepat sikit.. Selalu tidur lewat.. Dah la bulan puasa kan.. Ubat tak boleh telan.. So kena start dengan tidur yang cukup dan minum air yang cukup.. Nasib baik ade yang memantau.. Hehe.. Selamat Malam dan Assalamualaikum..

#Siapa agaknya yang paksa tidur tu? Orang yang sama yang memantau.. Hehe.. Thanx dear..

#Hanya gambar hiasan

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. get well soon eraz...Farah pun demam dan selsema ni...hu hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Farah.. Sama pulak kita ya.. Get well soon jugak ya..

      Delete
  2. get well soon :)

    salam ramadhan... ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih deno.. Salam Ramadhan juga..

      Delete
  3. salam ramadhan Eraz. ...hope cepat sembuh...akak baru jer baik selsema...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Terima kasih.. Alhamdulillah, semakin ok sekarang..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.