Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 15 July 2013

Cory Monteith, Watak Finn Hudson dalam Glee Meninggal Dunia !

Cory Monteith

Cory Monteith, Watak Finn Hudson dalam Glee Meninggal Dunia | Assalamualaikum w.b.t.. Tadi baru lepas ronda-ronda melawat blog Lulu Caldina dan tengok tajuk entri terbaru beliau, Misteri kematian mengejut pelakon Glee, Cory Monteith.. Cory Monteith ditemui meninggal di Fairmont Pacific Rim Hotel, Vancouver, Kanada pada Sabtu, 13 Julai 2013.. Setakat ini dilaporkan punca kematiannya masih dalam menjadi tanda tanya.. Walaupun hanya sempat tengok on off Glee musim pertama dulu, kenal la juga muka pelakon ni..


5 comments:

  1. tak berapa kenal aktor nie....hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. Eraz pun gitu-gitu je.. haha..

      Delete
  2. perasan jugak muka mamat nie... dah sampai ajal dia kan....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.