Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 30 July 2013

Drama Kisah Cinta Episod Akhir (Episod 13)

Drama Kisah Cinta Episod Akhir (Episod 13)

Drama Kisah Cinta Episod Akhir (Episod 13) | Assalamualaikum w.b.t..  Satu lagi drama yang Eraz tak sedar bahawasanya dah episod akhir malam ni iaitu Drama Kisah Cinta di slot Lestary TV3.. Sebelum ini follow drama ni tapi bukan secara langsung sebab tengok yang rekod je.. Kalau siapa-siapa yang tak tengok episod malam ini, endingnya ada yang happy dan mungkin ada yang tak happy..

As usual, kebanyakan episod akhir drama melayu akan happy ending.. Sedikit jalan cerita atau sinopsis drama Kisah Cinta episod akhir (episod 13) ni, antaranya Shah (Shaheizy Sam) dan Azalea (Fazura) akhirnya berkahwin juga.. Ibu Azalea telah membuat pengakuan bahawa mereka sebenarnya bukan adik beradik seperti yang diberitahu sebelum ini.. Tetapi satu lagi rahsia besar yang diberitahu ialah Azalea sebenarnya bukan anak kandung kepada Zainal.. Hoho.. Antara yang sedih ialah Julie (Nadia Aqilah) nampaknya masih menaruh harapan kepada Shah dan akhirnya kecewa.. Azahari (Nazim Othman) pula menyerah diri kepad polis lepas melakukan banyak kesalahan.. That's All..

#Tenang melihat zuriat darah daging sendiri tidur nyenyak.. Syukur semuanya OK! 

10 comments:

  1. sempat tengok kejap je malam tadi...tu pun masa beratur kat atm di petronas...huh

    ReplyDelete
  2. tengok on off citer nie...tak ikuti sangat......

    ReplyDelete
  3. hmm..rasanya sekali je ikut..pastu lgsg xsmpt huhu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.