Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 8 July 2013

Ini yang takut nak hantar anak ke Nursery ..


Assalamualaikum w.b.t.. Lagi kes kanak-kanak koma yang dipercayai berpunca daripada tempat asuhan anak-anak.. Fikir punya fikir, jadi risau nak hantar anak ke pusat nursery ni.. Tapi kalau dah dua-dua kerja, kena fikir jalan juga selepas ibunya habis waktu bercuti.. Minta jauh la dari semua ni terjadi.. 

11 comments:

  1. Astaghfirullah al azim..harap pihak berwajib ambil tindakan yang sepatutnya supaya perkara sebegini dapat dibendung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiba-tiba rasa risau nak hantar anak ke nursery..

      Delete
  2. Astaghfirullahalazim... hantar nursery pun takut, hantar rumah orang pun takut, semakin banyak kes2 macam ni, tapi kalau dah ibu bapa bekerja nak tak nak terpaksa hantar jugalah kan, tawakal... hu hu hu.... bila berlaku kes2 sebegini pihak ibu bapa yang buntu dan tersepit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itula, kadang-kadang terpaksa tawakal la..

      Delete
  3. hmm nursery yang sama pulak tu...

    ReplyDelete
  4. adoi ade lgi kes2 mcm ni..
    apa yg dorng dpt dgn dera kanak2?
    baik bgi nenek je jaga!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang-kadang kesian juga kat nenek kalau dah berumur.. mesti diaorang nak rehat kan..

      Delete
  5. nie yg takut kalau kes sedemikian berlaku terhadap kita, bila suami isteri bekerja, keadaan memaksa kita bertindak pantas...zaman sekarang susah nak cari yg betul-betul.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.