Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 23 July 2013

Hidup seorang kanak-kanak ...

Assalamualaikum w.b.t.. Bila tengok budak-budak memang nampak mereka seronok.. Ya la, kecil-kecil lagi, masalah tak perlu difikirkan.. Tapi itulah lumrah.. Setiap manusia yang hidup akan ada masalahnya yang tersendiri.. Semua itu cabaran dan dugaan hidup.. Sentiasalah positif.. Peace no war..

Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

  1. boleh ke jadi budak kecil balik...rindu di alam tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. confirm tak boleh.. kenangan tetap kenangan.. :)

      Delete
  2. Life is a challenge. Hidup tanpa cabaran dan dugaan tiada warna dan meaningless...dari dugaan dan cabaran itulah kita belajar untuk menjadi sesuatu yang lebih lagi dari kebiasaan and move on... *_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'warna' itulah yang memberi pengalaman berharga kepada kita kan..

      Delete
  3. Replies
    1. harapnya begitulah tapi memang tak boleh lari dari masalah..

      Delete
  4. terasa rindu di alam kanak-kanak....dah lama lak tak bawa nak gi playland....

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasni bawa anak-anak akak ke playground ya..

      Delete
  5. Replies
    1. zaman yang tak perlu memikirkan masalah..

      Delete
  6. Assalammualikum....eraz,

    zaman yang paling seronok adalah zaman2 kanak2...

    mselim3

    pls: zaman kanak2 x fikir apa2 kan...enjoy aje,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam Salim.. Lama tak nampak.. Sibuk ke??

      Delete
  7. Hidup seorg kanak2 mmg happy je memanjang

    ReplyDelete
  8. teringin nak jadi budak2 balik

    ReplyDelete
  9. rindu zaman kanak2 . hehe :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.