Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 13 July 2013

Mengantuk tak habis ..

ubat batuk

Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya semalam, pertama kali Eraz 'belasah' ubat batuk.. Sebelum ni bertahan je tanpa ubat.. Tapi sebab nak cepat OK dan tak mahu melarat, terpaksa la ke klinik berdekatan dapatkan ubat batuk.. Memang tidur lena la semalam.. Bangun sahur pun macam tak larat.. Kesan ubat kot.. Datang office pagi ni, masih macam tak cergas je.. Haha..

13 comments:

  1. ubat batuk menguasai segalanya..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tepat sekali tapi kalau salah guna, memang cari nahas la.. Hehe..

      Delete
  2. semoga cepat sembuh.... banyakkan minum air masak lepas erbuka nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Kak Mia.. Itu la.. Malam dan Sahur, memang minum air suam la banyak..

      Delete
  3. Eloklah ke klinik. Jangan ambil ubat di farmasi saja. Tak ada antiboitik. Lambat sembuh sikit.

    Moga cepat sembuh ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pergi klinik tapi tak jumpa Dr...

      Delete
  4. Replies
    1. cukup la kot sampai semalam.. hehe.. arini dah ok.. tapi lepas makan ubat, memang tidur lena la.. hehe...

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.