Monday, 22 July 2013

Drama Dahlia Episod Akhir (Episod 40)

Drama Dahlia Episod Akhir (Episod 40)

Drama Dahlia Episod Akhir (Episod 40) | Assalamualaikum w.b.t..  Rupanya malam ni drama Dahlia dah episod akhir.. So ambil peluang bersama isteri untuk layan.. Sebelum tak follow sangat drama ni.. Rekod pun tidak.. Tapi ada sesekali waktu sahur, ada tayang drama Dahlia ni.. So faham la jugak sikit-sikit.. As usual, kebanyakan episod akhir drama melayu akan happy ending.. Sama juga dengan drama Dahlia ni, akhir Dahlia berkahwin dengan Fuad.. Haliza meninggalkan kerana kemalangan.. That's all..

#Mungkin drama Dahlia ni tak sehangat drama Adam dan Hawa sebelum ini..

5 comments:

  1. cerita ini sedih sangat ...so akak tak tengok....huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tak sempat nak feel la akak.. hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. Eraz pun jarang-jarang keluar..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.