Saturday 6 July 2013

Penangan Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 13 | Akhir


Penangan Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 13 | Akhir - Assalamualaikum w.b.t.. Gambar di atas Eraz print screen untuk seharian semalam.. Nampak begitu ramai peminat drama Sebenarnya Saya Isteri Dia yang ingin mengetahui kisah di Episod 13 atau dengan kata lain Episod Akhir semalam.. Eraz sendiri ter miss tonton Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod Akhir semalam sebab ada hal keluarga, akan tetapi dah rekod siap-siap.. Kul 10 lebih baru tengok semula..

Dalam pada TV3 dan peminat meraikan dan menonton drama Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 13 / Episod Akhir, blog ERAZ FADLI terkena sedikit tempias.. So lepas ni nak follow drama apa pulak? Siapa-siapa ada cadangan?

11 comments:

  1. Dahlia belum habis kan... not bad febret my dotter tue... gantian teduhan Kasih -> Demi Kami ka x salah tahuk, agak slow lagipun pelakon cam tak best sangat.. kekek

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sempat nak follow Dahlia.. Lagu OST dia best.. Haha...

      Delete
  2. haha..
    lpas ni penangan budak kampung lak bro..

    ReplyDelete
  3. pergh !! banyak jugak tu . tahniah :)

    ReplyDelete
  4. Huhu..sya tgk izzue sbnarnya..hehe :D

    ReplyDelete
  5. ending citer yg menarik.....suka tengok....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin boleh diolah lagi untuk tambah kemantapan..

      Delete
  6. amal xtahu cter tu mcm mana sbb xtgk

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.