Saturday 13 July 2013

Layan Cerekarama Arman

Drama - Cerekarama Arman | Assalamualaikum w.b.t.. Malam ini macam biasa ada cerekarama di TV3.. Nak layan, kena tengok drama juga.. Kalau tak best, memang tak layan la.. Tapi malam ni, nampak menarik.. Macam last week, memang tak sempat follow dari awal.. Dah separuh jalan, baru sempat tengok.. Dalam pada sedang tengok tu, cuba la sinopsis..

Arman pergi ke bandar mencari pekerjaan bagi menampung kos ubatan ibunya yang sakit.. Dia bekerja di pasar dan berjaya mengumpul sedikit wang.. Tetapi wang berkenaan telah dirompak.. Selepas itu, dia telah dipengaruhi oleh rakannya untuk melibatkan diri dalam satu rompakan.. Dalam pada yang sama, dia dikhianati.. Malang berganda, kekasihnya Siti meninggal dunia akibat kemalangan..

Itulah serba sedikit jalan cerita tentang drama cerekarama Arman.. Antara pelakonnya ialah Beto Kusyairy, Uqasha Senrose dan Sofi Jikan..

#Layan sebelum tertidur..

6 comments:

  1. tak sempat tengok malam tadi...layan perjumpaan adik beradik sambil tengok cd anak di PUSASDA....

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo.. takpe kak.. mesti lagi bermakna tengok video tu..

      Delete
  2. layan kejap-kejap.... tukar2 dengan channel korea... hehehe
    http://www.zahidahwahid.com

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.