Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 22 July 2013

KB - KK, KK - KB


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni pagi-pagi lagi (kul 8.30 am) terus ke Kuala Krai bersama Dato' Pengarah untuk mencari penempatan baru selepas terpaksa lupakan tempat ini.. Selalu drive jauh-jauh ok je.. Tapi semasa balik tadi, terasa mengantuk giler.. Tapi alhamdulillah semua selamat sampai di pejabat KB lebih kurang kul 2.00 pm.. Mungkin sebab puasa kot.. Kalau tak, boleh juga minum-minum air atau kunyah gula-gula kan.. Selalu ok je.. Tapi mengantuk tu rasa masa dah hampir-hampir nak sampai.. 

5 comments:

  1. ohh memang penat kalau drive, cari tempat then dengan puasa lagi...sabor jer ler......

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar itu separuh daripada iman.. ;)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.