Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 11 July 2013

Diari Suami 9 Bulan



Diari Suami 9 Bulan | Assalamualaikum w.b.t.. Siapa perlu tengok drama Diari Suami 9 Bulan ni? Sebenarnya Eraz sendiri pun tak tahu drama Diari Suami 9 Bulan ni ditayangkan di TV9.. Tapi lepas member-member tahu yang Eraz bakal menjadi bapa, seorang kawan INI telah suruh Eraz pergi ke Youtube dan search Diari Suami 9 Bulan.. 

Daripada tajuk Diari Suami 9 Bulan tu dah boleh agak apa yang terisi dalam drama tu.. Lepas tengok keseluruhan, memang menarik.. Lawak pun ada.. Drama Diari Suami 9 Bulan dilakonakan oleh Yana Samsudin, Intan Ladyana, Cat Farish dan Kamal Adli.. Siapa yang rasa nak tengok, boleh tengok video yang Eraz letak kat atas tu..


15 comments:

  1. ohhh..baru tahu ada citer nie....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz pun baru tahu ari tu.. Kalau member tak beritahu, memang tak sedar r.. Tapi drama ni menarik.. Hehe...

      Delete
  2. ingatkan diari Eraz td.. hehe

    ReplyDelete
  3. la..ingatkan certa dari sini tadi hehe

    ReplyDelete
  4. bagus untuk lelaki yang bakal bergelar bapa :p

    ReplyDelete
  5. ohh. citer nie pernah tengok dulu. Memang kelakar ;-)

    ReplyDelete
  6. jarang layan tv9....tu yg tak tahu...

    ReplyDelete
  7. wah ! saya baru tawu citer ni . hehehe :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.