Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 4 July 2013

68 comments awaiting moderation?


68 comments awaiting moderation? | Assalamualaikum w.b.t.. Lebih kurang lepas Solat Isyak semalam, Eraz buka blog untuk baca komen-komen sebelum approve masuk.. Terbeliak biji mata tengok ada 68 comments awaiting moderation.. Fuyoooo.. Jika dulu Eraz dikejutkan dengan blogger INI, tetapi semalam blogger INI pula membuat kejutan.. Terima kasih diatas kesudian korang untuk bertandang ke blog ini dan meninggalkan komen.. Sebagai tanda penghargaan, Eraz akan memberi sedikit saguhati kepada blogger yang sudi berkunjung dan meninggalkan komen seperti yang Eraz lakukan sebelum ini.. Rujuk entri INI..

Terima kasih kepada semua yang sudi singgah ke blog yang tak seberapa ini.. Insyaallah Eraz akan cuba kongsi sesuatu yang mungkin berguna untuk anda.. Insyaallah..

Published with Blogger-droid v2.0.10

25 comments:

  1. fuh... rmai tol tuu.. hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. naik semangat bila ramai datang komen..

      Delete
  2. he he he... tahniah eraz...semakin bertambah pengunjung...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hehe... terima kasih pada yang sudi singgah..

      Delete
  4. Replies
    1. alhamdulillah.. terima kasih atas sokongan..

      Delete
  5. Replies
    1. Eraz pun terkejut sebenarnya Kak Mia..

      Delete
  6. Replies
    1. ada ramai blogger lain lagi hebat.. Eraz blogger picisan je..

      Delete
  7. banyak betul yang menunggu utk disahkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaupun banyak, Eraz baca satu-satu juga..

      Delete
  8. semakin ramai yang menjadi pengunjung setia.....tahniah Eraz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kat sukma sebab selalu singgah dan tinggalkan komen kat sini..

      Delete
  9. kena ambil turn untuk disahkan....hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz tetap akan baca satu persatu..

      Delete
  10. byk tu...bertuah eraz.........

    ReplyDelete
  11. wah ! banyaknya jugak tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Fie sebab sudi terjah entri2 Eraz..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.