Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 25 July 2013

Isteri dan Baju Raya

Assalamualaikum w.b.t.. Bila tengok gambar-gambar baju melayu ni, teringat kata-kata isteri.. Eraz kata, tak perlu la baju-baju raya tahun ni sebab nak main dengan baby je jika lahir sebelum atau di hari raya.. Tapi isteri berkeras juga nak carikkan baju raya untuk suami walaupun dah sarat.. Katanya itu dah tugas isteri untuk sediakan kepada suami.. Tambah-tambah masa nak pergi solat raya kan..

Hari ni dia sedang 'berperang' untuk persediaan bersalin.. Seolah-olah macam dah tahu akan bersalin lebih awal jadi lengkapkan semua barang-barang untuk suami semasa dia dalam tempoh bersalin nanti..

#Doakan proses bersalin ni lancar dan ibu & baby selamat kedua-duanya.. Amin..

Published with Blogger-droid v2.0.10

26 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah.. Isteri dah selamat bersalin semalam.. ;)

      Delete
  2. Insyaallah... moga semuanya dipermudahkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Baby selamat dilahirkan di dunia ni..

      Delete
  3. wahhh... excitednya.... bakal papa dan mama ni... kak mia doakan semoga dipermudahkan segalanya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, dua-dua dah selamat Kak Mia.. ;)

      Delete
  4. semoga semuanya selamat Eraz......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, semua dah selamat..

      Delete
  5. InsyaAllah...smua pasti akan selamat...
    pasni leh r adie main dgn eraz junior....heheh
    Angah Zamani n Kak Echah pun,pasti xsabaq nk tgk "anak buah" masing2..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balik raya nanti, jemput la ke rumah.. Hehe.. Duit raya jangan lupa.. ;)

      Delete
  6. Replies
    1. Alhamdulillah Normi, semua dah selamat.. ;)

      Delete
  7. insyallah..moga semuanya berjalan lancar..xsabar nak tengok baby..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, semua dah selamat.. Insyaallah nanti Eraz sharekan.. ;)

      Delete
  8. wahh nak bersalin ya..semogadpt ank yg comel dan sihat..baby nak raya sekalikot..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah semua dah selamat..

      Delete
  9. moga2 semua selamat..
    insyaallah xdek apa2..
    nantikan bby blogger nnti:)

    ReplyDelete
  10. thniah dh dpt bby! brya b3 lar kli ini yek! ^^

    p/s:dpt tau drp entri kak Mia

    ReplyDelete
  11. tahniah sebab abang eraz dah dapat baby girl . hehe :)

    ReplyDelete
  12. Dengar kata dah selamat melahirkan..selamat menjadi bapa ya Eraz

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.