Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 1 July 2013

Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan Jun 2013


Assalamualaikum w.b.t.. Seperti biasa pada setiap awal bulan, Eraz akan umumkan blogger yang tersenarai dalam Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulanan.. Kali ini ialah Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan Jun 2013.. Berikut adalah senarainya..
  1. Sukma Haron
  2. Normi Nieza
  3. Mia Liana
  4. Siti Rohaida Yusof
  5. Farah Waheda Wahid
  6. Zamani Abe
  7. Rozuan Ismail
  8. Kesuma Angsana
  9. Leeza dayasari [santai leeza]
  10. Paly

Sekali tahniah kepada Kak Sukma Haron kerana berjaya menempatkan diri di tempat teratas.. Jadi sebagai penghargaan kerana sudi berkunjung dan meninggalkan jejak di blog Eraz, Eraz akan hadiahkan top-up RM 10 kepada beliau.. Tanda penghargaan..

Kepada semua Top 5 yang tersenarai, blog mereka semua akan dimasukkan ke dalam Bloglist Eraz sepanjang bulan Julai 2013 ini.. Tunggu pengomen tegar blog ERAZ FADLI bulan Julai 2013 pula..

20 comments:

  1. eh...nama saya da..full name lagi...hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz ikut nama kat atas tu.. hehe..

      Delete
  2. alhamdulillah..tersenarai lg..:)

    ReplyDelete
  3. alamak..bila nak tersenarai ni....hurm! harus lebih rajin! :p

    ReplyDelete
  4. saya pun ada dlm ini cerita.. heheh mekasih

    ReplyDelete
  5. tahniah buat semua...thanks Eraz kerana sudi memberi penghargaan....hujung bulan june yg sibuk....baru nak terjah nie....huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak sebab selalu dtg cni..

      Delete
  6. terima kasih Eraz... *_^ alhamdulillah ada jugak lagi yer... he he he...walaupun lately ni momentum agak berkurangan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Farah selalu singgah dan tinggalkan komen kat sini..

      Delete
  7. Replies
    1. Terima kasih Fie.. Mungkin akan tersenarai next month...

      Delete
  8. Alhamdulillah First time tersenarai. no 7 ok lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Rozuan sebab selaku singgah dan tinggalkan komen kat sini..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.