Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 5 July 2013

Bakal Superman Malaysia ?

Assalamualaikum w.b.t.. Dalam pada tengah baca-baca NST petang ni, terjumpa satu gambar.. Tertanya, apa perasaan orang dalam gambar tu bila buat aksi tu? Errmmm.. Tak risau ke apa yang blh terjadi lepas tu jika berlaku apa-apa.. Malang tu tidak berbau kan.. Adoii... Seronok agaknya..

#Pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan oleh Blog ERAZ FADLI

Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. Ni ada 9 Nyawa ni .. tu la megah sgt .. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin dia buat untuk kepuasan.. aiyooo...

      Delete
  2. Dah lama sangat hidup berjalan tu yang perasan nak terbang tu..hahaha

    ReplyDelete
  3. Best kot berangin.sejuk kan.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. cara nak dapatkan angin dengan penuh bahaya..

      Delete
  4. lepas tekanan kalau buat aksi spiderman begini......

    ReplyDelete
    Replies
    1. cara dia hilangkan stress ke, cara cari nahas.. hehe..

      Delete
  5. dia teringin nak jadi Superman Malaysia kot . sebab tu dia buat aksi cenggitu . hehehe XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringin pun, biarlah berpada-pada.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.