Monday 2 February 2015

Car Bed Seat

Assalamualaikum w.b.t.. Car Bed Seat.. Pasti dah ramai yang tahu kewujudan benda ni kan.. Demi keselamatan anak kecil yang bermain kat belakang masa nak travel kan.. Kalau nak pergi kerja je, tak perlu la kot, kecuali kerja jauh.. Apa-apa pun ;

Memang ada plan nak beli dari Zara kecik lagi.. Tapi tunggu dia besar sikit dan ada adik.. Sebab bila dah ada adik, Zara kena duduk belakang dah.. Adik akan ambil tahta kat depan kan.. Tapi sekarang ni pula, lepas fikir-fikir, bincang-bincang, masih 50% 50% lagi..

Harga pun boleh tahan.. Bawah RM 200 la.. Maybe kalau promosi, boleh dapat dalam RM 130 to RM 150 kot.. Kalau biasa, dalam RM 180.. Betul tak? Dari segi kegunaan ok sebenarnya.. Tapi dalam kepala dah ada alternatif lain.. Mungkin boleh dikatakan selamat juga.. Tapi ada la pro and kotra nya.. Kalau selalu guna, mungkin berbaloi.. Kalau jarang-jarang guna, mungkin tak berbaloi kot.. Dari keselamatan, yes, rasanya macam selamat sikit..

Siapa ada pendapat? Mana tahu dah beli kan..


4 comments:

  1. tak digalakkan..
    Membahayakan untuk anak-anak nie...

    ReplyDelete
  2. ermm kalau jalan jauh mmg selesa untuk anak..dr segi safety xpasti plak..

    ReplyDelete
  3. Looks so comfy but kena study juga la possible consequences jika guna bed seat ni.

    ReplyDelete
  4. Wah..baru tau ada benda ni.. Hehehe..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.