Tuesday 30 July 2013

Selesai pendaftaran !



Assalamualaikum w.b.t.. Memandangkan hari ni hari terakhir Eraz dalam Paternity Leave bagi suami, so berusaha juga pergi membuat surat beranak dan MyKid.. Alhamdulillah, walaupun 'bergelut' dalam jammed jalan raya sikit, tapi berjaya sampai ke jabatan pendaftaran sebelum tutup..

Nak dijadikan cerita, sebab nak cepat-cepat ke jabatan pendaftaran tu, boleh tertinggal e-kad kahwin.. Tertinggal sebab abang yang fotostat tu tak bagi semasa buat bayaran.. Sib baik bawa dua-dua sekali.. So semasa proses pendaftaran tu, guna yang isteri punyer.. Dalam kepala berharap proses tu settle cepat sebab nak pergi ambil kad tu.. Nasib baik proses agak cepat, so sempat la pergi kedai tu sebelum tutup.. Fuh!

#Bila dah siap MyKid tu, rasa macam panjang pulak nama anak Eraz ni.. Hehe..

Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. alhamdulillah...selesai dah pndaftran..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Nama pun jadi official la.. Hehe..

      Delete
  2. jangan kelam kabut Eraz....first time lakukan semuanya ini tu yang semuanya kalut yea.....tapi nasib baik settel problem tu.....hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terkelam kabut sebab nak kejar waktu office tutup.. Hehe..

      Delete
  3. remy pun dah siap buat dlm masa patenity leave tu eraz........

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.