Wednesday 3 July 2013

Guru kahwin boleh pindah ikut suami

Guru kahwin boleh pindah ikut suami | Assalamualaikum w.b.t.. Masa duk merayau di Facebook tadi, terjumpa satu artikel yang di share kan oleh seorang kawan iaitu Rusnita Rafee tentang berita 'Guru kahwin boleh pindah ikut suami'.. Ingatkan berita main-main ke apa.. Tapi bila Eraz google, memang ada berita yang dikeluarkan oleh Berita Harian bertajuk yang sama, 'Guru kahwin boleh pindah ikut suami'

Berita guru kahwin boleh pindah ikut suami ni mungkin satu akan jadi berita gembira kepada guru-guru atau cikgu-cikgi sekalian yang mengharapkan tidak lagi berjauhan dengan suami.. Jom baca artikel yang disediakan oleh Berita Harian berkenaan.. Mengikut laporan berkenaan, semua ini atas dasar kemanusiaan dan faktor kemanusiaan.. Selanjutnya, tak sure la setakat mana perlaksanaan kes pertukaran guru ni.. Wallahu a'lam..

Kenapa tajuk berita ni bukan 'Guru kahwin boleh pindah ikut suami atau isteri'?

4 comments:

  1. setuju sangat, sepatutnya dari dulu lagi faktor ini diperhalusi lagi...

    ReplyDelete
  2. betul tu....buat apa dipisahkan.......

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.