Sunday 21 April 2013

Masterchef Selebriti Malaysia 2, Yassin Selebriti Pertama Tersingkir

Assalamualaikum w.b.t.. Yassin menjadi selebriti pertama yang meninggalkan Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke - 2 malam ini.. Melalui entri INI, selain Yassin, peserta lain yang terpaksa masuk bertarung di pusingan penyingkiran ialah Kenchana Devi, Sabhi Sadhi, Zain Saidin dan Radhi OAG..

Ramai yang menyangka bahawa tiada penyingkiran pada malam ini kerana Masterchef Selebriti Malaysia 2 ni masih baru lagi start.. Sangkaan yang tidak tepat sama sekali! Selebriti lain yang menunggu diluar semasa pusingan penyingkiran diumumkan ingat Yassin hanya bergurau.. Hakikatnya, memang betul..

#Komen Chef Jo tentang Zain Saidin

10 comments:

  1. ala...kita tak dak astro nak tengok master chef =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah eraz akan update siapa tersingkir..

      Delete
  2. memg sepatutnya yasin dikeluarkan...msk ntah ape² ntah...PASTA TAK PASTI...IKAN GORENG BERAT SEBELAH...tp tanpa dia, x besh laaaa...sbb dia ja yg paling kelakar...tgk muka jee kita dah bleh gelak...

    ReplyDelete
  3. kesian Yassin...macam sedih jer dan kengkawan di luar suspen macam tak percaya Yassin keluar , dorang agak gimik...kali nie no gimik...

    ReplyDelete
  4. hurmm...masak kat luarlah plk yassin...:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.