Friday 26 April 2013

Semakan Panggilan Temuduga UPU / UITM Sesi 2013 / 2014


Assalamualaikum w.b.t.. Siapa yang sudah semak status panggilan temuduga ke UiTM atau IPTA lain? Eraz sebenarnya baru je tahu tentang ni.. Rupa-rupanya semakan panggilan untuk temuduga bagi program yang ditawarkan pada lepasan SPM sudah boleh dibuat bermula 22 April 2013 yang lepas.. IPT yang terlibat ialah UiTM, UM, UPSI, UPNM dan Politeknik.. Temuduga dijangka akan bermula pada 24 April hingga 05 Mei 2013.. Link yang boleh korang klik ialah http://upu.mohe.gov.my/portal/epanduan/temu_duga.php

Bagi lepasan STPM dan setaraf, sebanyak 12 IPT yang terlibat.. Semakan panggilan temuduga itu boleh dibuat mulai 13 Mei 2013.. Temuduga dijangka akan berlangsung bermula 21 hingga 30 Mei 2013.. Antara IPT yang terlibat ialah UiTM, UKM, UIAM, UPM, UUM, UTM, UMS, UM, UTHM, UPHM, UMT dan UPSI.. Korang boleh menggunakan link yang sama seperti di atas..

Sesiapa yang sudah membuat semakan panggilan temuduga berkenaan, tahniah diucapkan kepada yang berjaya dan cuba lagi bagi yang tidak berjaya.. Insyaallah, rezeki korang pada program lain atau di universiti lain.. Insyaallah..

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. Cik akak baru semalam tao...sebab ade adik seorang tu tanya cam mane nak semak..hihi..:)...lama betol tak singgah belog eraz..apa kabar dik

    ReplyDelete
  2. sekarang semuanya hanya di hujung jari....

    ReplyDelete
  3. salam...thanks 4 the info...huhu..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. teringin nk sambung master.. tp full time, susah la sebab dh tua.. ;D

      Delete
  5. good luck untuk semua adik2 ya...

    ReplyDelete
  6. Knpe kos tmuduga x boleh ditukr di upu fasa 2 ?

    ReplyDelete
  7. Knpe kos tmduga x blh dtukr di upu fasa 2 ?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.