Monday, 8 April 2013

Bercakap Sampai Kering Tekak!

Asslamualaikum w.b.t.. Dah la cuti tak menentu, balik kerja pun tak menentu juga.. Hari ni, pukul 8 mlm baru sampai rumah.. Sabar je la demi mengikut perjalanan arus kerja.. Makan gaji la katakan.. Nasib baik orang rumah faham serta keluarga pun..

Sampai rumah tadi, terus rasa macam kering tekak.. Alahai.. Tu mesti sebab banyak bercakap masa buat taklimat pada staf tentang sistem baru yang akan di run kan nanti.. Bermula pukul 5.30 lebih dan berakhir sewaktu dengar solat Maghrib.. Baru bersurai tanpa minun air langsung!

Rupanya lama giler bercakap tanpa sedar tadi.. Rabu pagi ni akan terlibat dengan satu lagi taklimat di salah sebuah pejabat kerajaan.. Harapnya semua berjalan dengan lancar.. Insyaallah..

#Selamat Malam semua!


Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.