Monday, 8 April 2013

Ciri-Ciri Dakwat Pilihan Raya serta Hukumnya

Info PRU-13 : Dakwat Pilihan Raya

Assalamualaikum w.b.t.. Pagi-pagi hari ni, update entri tentang PRU-13 la pula.. Mesti ramai yang telah dengar tentang dakwat yang akan digunakan semasa pilihan raya umum ke 13 nanti.. Segala maklumat tentang dakwat berkenaan, ada di dalam gambar di atas.. Antaranya ialah berciri kalis air, tidak boleh dihilangkan dengan peluntur dan lain-lain..

Dari segi hukum pula ialah harus.. Ianya diberikan oleh Jawatankuasa Majlis Fatwa Kebangsaan.. Untuk ciri-ciri lain, boleh tengok gambar di atas.. Sebelum ini Eraz pernah update entri tentang PRU 13.. Antaranya PRU 13 : Peringatan Kepada Yang Layak Mengundi & Bila Tarikh Pilihan Raya Umum 2013 ?

Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

  1. wahh , nasib baik tak halang air untuk wudhu'

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau halang wudhu, memang tak pergi mengundi la.. hehe

      Delete
  2. baguslah kalau dah ada kepastian kan? barulah para pengundi islam x ragu2... ^_^ thanks for sharing this great piece of info eraz...

    ReplyDelete
  3. yang pentingya dah jatuh hukumnya harus....harus ler kita mengundi...hehe

    ReplyDelete
  4. setuju..tp mst ada juga org2 kat luar sna yang tak tahu status dakwat tu..

    ReplyDelete
  5. tq share this yer

    ReplyDelete
  6. hmmm... tumpang baca info...

    ReplyDelete
  7. bgus la sediakan dakwat cm ni..blh elakkan penipuan

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.