Sunday 28 April 2013

Masterchef Selebriti Malaysia 2 : Zain Saidin Selebriti Ketiga Tersingkir

Assalamualaikum w.b.t.. Terjawab sudah soalan bila Zain Saidin keluar atau tersingkir dalam Masterchef Selebriti Musim Ke - 2 ni.. Siapa yang tengok episod malam ini, memang nampak ketidakpuasan Zain Saidin terhadap juri iaitu Chef Jo, Chef Zubir & Chef Adu.. Apa yang dikatakan oleh Zain mungkin sedikit tidak patut.. Mungkin dia jenis yang terbuka, jadi terkeluarlah beberapa ayat yang tidak patut seperti penggunaan 'awak' yang ditujukan kepada ketiga-tiga chef dan tidak memberi peluang Chef bercakap..

Zain Saidin juga meluahkan ketidakpuasan hati terhadap kemenangan Pak Nil a.k.a Datuk Aznil semalam sehingga mendapat imuniti kerana Pak Nil meminjam nasi dari Kenchana Devi.. Chef menjelaskan tentang situasi sebenarnya yang mana aktiviti pinjam meminjam sebenarnya melibatkan semua orang..

Secara kesuluruhan episod Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke - 2 memang hangat.. Scene last, Chef berbincang sesama mereka tentang hal tersebut... Untuk keseluruhannya, korang kena la tengok sendiri... Panjang berjela nanti kalau nak taip kat sini.. Hangat!

20 comments:

  1. Eerrrrr geram dengan zain tu . Macam budak2

    ReplyDelete
  2. kesian zain . dah terkeluar pun

    ReplyDelete
  3. Everyone's talking bout this thing now. Hahaha.. It's all about his professionalism. Hmm.. Famous seperti mana pun sorang tu kalau dah tak professional and beradab gini mmg orang tak nak respect. Malu dahhh Cik Ta mlm ni.

    ReplyDelete
  4. Takde astro nak tengok.. Gugugu~~ Dapat info pun melalui blog2 macam ni je..

    ReplyDelete
  5. Salam sy pemenang topup RM 10 dari GA
    http://www.kanvasdakwat.com/2013/02/first-giveaway-by-kecik.html
    No penyertaan sy: 34

    ReplyDelete
  6. Eee gramnye xde astro nk tgok..nk taw sgt

    ReplyDelete
  7. adess... terlepas episod semlam.

    ReplyDelete
  8. dah tersingkir ke blom zain nie?huhu

    ReplyDelete
  9. Assalammualikum...

    Sebenarnya kita kena hormat chef2 tu.... mereka kan profesional....

    mselim3

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.