Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 15 April 2013

Bo Bo Bo Bo Bosan !

Assalamualaikum w.b.t.. Bo bo bo bo bosan! Bukan bosan apa pun, tapi itu lirik lagu Stacy, Bosan.. Bukan juga entri tentang Bobo yang buat video parodi Sayang - Shae tu.. Haha.. Rasanya lagu Bosan - Stacy ni dah lama kot.. Tapi baru dijadikan single.. Stacy, kalau lagu rancak, memang catchy.. Terus masuk ke telinga.. Bakal berentap di AJL kot ni..

Lirik? Tengok gambar di bawah..

#Jom ramai-ramai join segmen simple INI.. Banyak hadiah menanti.. Bukan segmen anjuran Eraz, tapi tolong promote kan je..

10 comments:

  1. Salam Senaian (cakap orang utara..Isnin )

    Ape kabar....kalau bosan-bosan jom kita berpantun di blog Kak Ummi...jom...:D

    ReplyDelete
  2. stacy memang sesuai lagu2 macam nie

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/04/shaklee-halal-habis-tu-unsur-bb.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.