Tuesday 23 April 2013

Semak Keputusan Permohonan Program Matrikulasi KPM 2013 / 2014

Assalamualaikum w.b.t.. Bagi semua calon yang telah menduduki SPM pada tahun 2012 yang lepas, mereka yang memohon untuk melanjutkan pelajar ke program Matrikulasi KPM, boleh membuat semakan status permohonan atau kemasukan pada 25 April 2013, Khamis ini..

Keputusan status permohonan ke program matrikulasi itu boleh disemak melalui laman web http://www.moe.gov.my atau http://www.moe.gov.my/bmkpm/ .. Manakala semakan guna SMS pula dengan menaip
MOE < jarak > MAT < jarak > NO.K.P
dan hantar kepada 15888..

Apa yang Eraz jumpa masa google tadi, rayuan ke Program Matrikulasi 2013/ 2014 bagi calon yang tidak berjaya, boleh dibuat melalui laman web http://www.moe.gov.my mulai 25 April 2013 hingga 9 Mei 2013.. Bagi calon yang berjaya ke program Matrikulasi dijangka akan mendaftar sekitar minggu-minggu terakhir di bulan Mei 2013..

#Teringat kenangan belajar di Kolej Matrikulasi Melaka bagi Batch Mac 2001 yang lepas... Batch pertama program Matrikulasi satu tahun.. Pack giler jadual kelas dan aktiviti masa tu..

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

  1. oic...Eraz pernah buat Matriks kat Melaka yea...tapi anak saya dapat Matriks dia tak mahu masuk, dia pilih masuk UIA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... Eraz dulu belajar kt Matrik Melaka sebelum ke USM.. ;D

      Delete
  2. thanks eraz :) nina mohon copy entry ni ya

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.