Thursday, 4 April 2013

Mengidam ?!


Assalamualaikum w.b.t.. Terjumpa satu gambar di Facebook.. Rasanya sangat menarik untuk dikongsikan bersama yang lain.. Munkin inilah gambaran macamana ibu hamil boleh mengidam..

#Abaikan cerita yang tidak logik!

Published with Blogger-droid v2.0.10

17 comments:

  1. hahaha.. patut le tyme preggy,selalu makan kuaci..
    sekali baby kuar,macam TWEETY.. hahahaha :)

    ReplyDelete
  2. sebut fasal mengidam nie...dulu sy mengidam daging pelanduk...so my hubby dapatkannya ...dapat ler makan daging pelanduk nie...rasanya lebih sedap dari ayam...tak tahu ler kalau tekak orang lain...ermmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pernah try lagi daging pelanduk... ;D

      Delete
  3. hahaha..comel je nak womb service ekk..xpa si papa yg akan menjadi mangsa..
    *dlu ngidam buah cermai fresh dr pokok..ssh giler nk dpt..lastly bantai je jeruk cermai..sekali dpt xnak dah...hehe

    ReplyDelete
  4. haha.. comel baby tu guna womb service.. sian papa dia kena g cari kul 3 pagi.. haha

    ReplyDelete
  5. hahah...nice,cute n looks like real in lives view...
    hahah..tp kalo bab si ayah plk yang turut mengidam camne plk ek??hahah
    cer jawab ckt....kih kih kih

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.