Wednesday 3 April 2013

Pengumuman Untuk Pengomen Tegar ERAZ FADLI


Assalamualaikum w.b.t.. Masih ingat lagi 2 entri Eraz yang lepas tentang pengomen tegar bulan Mac 2013? So Alhamdulillah, kita semua telah berjaya menamatkan Bulan Mac 2013 dengan jayannya.. Insyaallah.. Penyandang pengomen tertinggi telah dikenaspasti..

Cuma, Eraz hanya akan mengumumkan pemenang berkenaan pada entri di hari Khamis, 04 April 2013 ini.. Kenapa? Sebabnya Eraz masih berstatus merantau di tempat orang.. Kursus.. Eraz buat entri ini kerana tidak mahu ada yang tertanya-tanya tentang apa yang dijanjikan..

Apa yang Eraz boleh nyatakan di sini, kedudukan daripada pengomen tegar daripada entri sebelum ini sememangnya berubah.. Jangan terkejut lepas Eraz publish nanti.. Eraz juga akan kotakan janji Eraz pada pengomen tertinggi Bulan Mac 2013 dengan memberi sesuatu beserta memasukkan blognya dalam bloglist utama blog ERAZ FADLI..

#Tunggu keputusannya esok, Khamis, 04 April 2013


11 comments:

  1. suspen macam nak umumkan pembubaran Parlimen jer...ahakkss...

    ReplyDelete
  2. bulan depan ade x eh?? hehe..bulan 3 xsempat nk komen

    ReplyDelete
  3. wahhh....sudah dikenalpasti saspeknye ek....hehehe
    good luck... =)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum eraz...siapa la yang berjaya menjadi pengomen tegar di blog eraz kan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam... Esok pengumumannya..

      Delete
  5. tahniah untuk yg bertuah tu :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.