Sunday 21 April 2013

Zain Saidin Tinggalkan Masterchef Selebriti Malaysia 2

Zain Saidin Tinggalkan Masterchef Selebriti Malaysia 2

Assalamualaikum w.b.t.. Baru semalam buat entri tentang Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke-2, Esok Sudah Masuk Hari Penyingkiran.. Tup-tup masa belek Harian Metro hari ini (Metro Ahad), terbaca artikel tentang ulasan Chef Jo tentang punca Zain Saidin meninggalkan Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke - 2.. Panjang lebar ulasan Chef Jo tentang ini..

Korang mesti dah tahu cerita ini kan.. So, tak perlu la Eraz cerita kenapa.. Berita penuh, memang kena beli Metro Ahad hari ini la.. Panjang berjela-jela.. Termasuk ada kisah epal dan susu.. Antaranya apa yang Che Jo beritahu adalah berpunca daripada sikap Zain Saidin sendiri.. Ada beberapa peristiwa antara mereka dan Chef Zubir dan Adu.. Apa-apa pun yang berlaku dan kisah disebalik, hanya mereka yang tahu.. Lepas ni mungkin Zain Saidin sendiri yang akan memberi kenyataan balas tentang hal ini..

#Berfikir 2, 3 kali sebelum nak buat entri pasal dunia hiburan sekarang ini.. Errmmm...

Published with Blogger-droid v2.0.10

7 comments:

  1. hurmm..tak pandai mask tp perasan pandai msk..huhu

    ReplyDelete
  2. dorang ingat masuk Masterchief Selebriti asal boleh jer....

    ReplyDelete
  3. nyampah tgk si Zain nie...blagak mcm bagus jee...akak memg x suka!

    ReplyDelete
  4. poyo tul mamat ni...x sangka dia bole buat mcm ni. kalau nak masuk masterchef pun,pikirlah 2 atau 3 kali bukannya sekali masuk untuk raih populariti saja...shame on you la zain saidin.

    ReplyDelete
  5. sakit hati betul bila tengok macam mana zain bidas chef2 tu semua. mempertikaikan kuasa chef. so dissappointed with him !!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.