Thursday 4 April 2013

Bila Tarikh Pilihan Raya Umum 2013 ?

Assalamualaikum w.b.t.. Tarikh Pilihan Raya Umum 2013.. Semua orang tertanya-tanya sekarang.. Topik utama sekarang ialah pilihanraya.. Tarikh Pilihan Raya Umum memang ditunggu-tunggu tambah-tambah lagi jika seseorang tu sedang merancang sesuatu..

Eraz ada dengar beberapa spekulasi tentang tarikh pilihan raya umum 2013 ni.. Tapi tiap-tiap tarikh yang didengar, berbeza.. So! Tak tahu la mana yang tepat.. Dalam berita Buletin Utama pun rancak tentang pilihan raya umum 2013.. Tadi ada nampak berita dari SPR ( Suruhanjaya Pilihan Raya )..

Apa-apa pun, tak lama lagi, mesti SPR akan umumkan tarikh pilihan raya umum 2013.. Teka-teki akan terjawab.. Tekaan siapa yang tepat tentang tarikh pilihan raya umum ni? Haha..

Pihak pejabat Eraz juga risau akan tarikh tu sebab jika berlaku pilihan raya umum di tarikh yang terlibat dengan exam, sah-sah kena tunda dan kena cari tarikh baru.. Alahai.. Tunggu je la pengumuman sebenarnya nanti.. Tarikh oh tarikh!

#Eraz dan isteri, masing-masing akan mengundi tempat berlainan.. Errmmm..


Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

  1. biasanya tarikh di buat hari sabtu...kata senior2x...first time nak mengundi nie..hehe

    ReplyDelete
  2. kalau boleh biarlah tarikh mengundi pada hujung minggu...

    ReplyDelete
  3. teruja sgt2 nak mengundi lagi !

    ReplyDelete
  4. teruja juga..en.husband pun mengundi di tempat yang berbeza juga :(

    ReplyDelete
  5. pru takkan dilakukan pada hari sabtu kerana itu adalah weekend... pru biasanya dilakukan pada hri cuti.. tp cnfirm bkn jumaat, sabtu atau ahad.. sebab mereka akn menggunakan sekolah.. jd jom kite lihat.. bile cuti sekolah...

    ReplyDelete
  6. tak mungkin masa cuti sekolah..lame lagi 24 MEI 2013.. Tarikh yang majoriti orang percaya.

    14 hb April - penamaan calon
    27 hb April - mengundi

    ATAU

    24 April - penamaan calon
    5 Mei - mengundi

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.