Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 25 April 2013

Sudah Sampai Masanya ...


Assalamualaikum w.b.t.. Sebelum baca entri, terlebih dahulu kena rujuk gambar di atas.. Haha.. Sudah tiba masanya untuk aku tukar Galaxy Tab Case / Cover ni.. Sedih giler dah tengok.. Terjah kedai dengan bawa duit.. Duit lagi.. Duit ni asyik mengalir keluar je.. Bila la gaji nak masuk, pastu tak usik-usik kat dalam tu.. Harap-harap ada peluang besar untuk jana duit.. Demi masa depan dan anak isteri.. Insyaallah!

Published with Blogger-droid v2.0.10

18 comments:

  1. huhuh. tak apalah.. ada la rezeki nanti tue.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... tahan setahun lebih juga ni sebab beli yang ori..

      Delete
  2. duit klu nak kluar tak dijangka..huhu

    ReplyDelete
  3. untuk keselesaan apa ler salahnya kita berbaloi membelinya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul-betul.. ini pun tahan lama ni..

      Delete
  4. buruk benar dah rupanya tu... eloklah benar ditukar baru. pakai hari2 kan...

    ReplyDelete
  5. dia pon nak btukaq baju gakk...xkan tuan dia jeee...kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli baju kaler lain la pulak.. hehe

      Delete
  6. huhhu..klu awak tau jana duit camana..gtau saya jugak..eheheheh

    ReplyDelete
  7. biasa la along .....
    la nie,duit bkn lagi mengalir mcm ayaq..
    tapi duit lanie,mengalir cam cahya..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. cam cahaya ya.. baru dengar je istilah ni..

      Delete
  8. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.