Sunday 14 April 2013

Wanita Sanggup Tidak Kahwin Kerana Kucing !



Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, sepanjang pagi tadi masa digunakan berada di dewan peperiksaan.. Tapi waktu ini hanya pantau dari luar je.. Minggu-minggu peperiksaan ni, memang cuti pun tak menentu.. BTW, berbalik kepada tajuk seorang wanita sanggup tidak berkahwin demi kucing ni sebenarnya dilaporkan oleh Metro Ahad hari ini, 14 April 2013..

Lepas baca berita tu, boleh tahu yang dia memang sayangkan kucing.. Dia memberitahu yang dia sanggup hidup sendiri daripada berkahwin kerana katanya tak semua lelaki sukakan kucing.. Dia juga sanggup habiskan RM 2000 sebulan semata-mata demi kucingnya..

Untuk berita penuh, korang boleh la baca di Metro Ahad hari ini.. Betapa kasihnya wanita yang berusia 57 tahun terhadap kucing sehinggakan sanggup mengetepikan soal jodoh dan menolak beberapa lamaran dan pinangan.. Tentang ni, Eraz tak dapat nak komen panjang-panjang sebab kehendak dan pilihan masing-masing..

#Juga peminat kucing.. Kucing yang Eraz pelihara sejak belum kahwin dulu, masih ada dan tinggal dengan ma abah.. Tak boleh bawa tinggal sekali sebab isteri tak suka kucing.. At least seminggu sekali bila balik jumpa ma abah, jumpa la kucing sekali.. Ingatan kucing memang bagus! Enjing kereta, suara, memang dia masih ingat!

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

  1. bestkan pelihara kucing..:)

    ReplyDelete
  2. wah , sayangnya kalaw dapat pasangan yang tak suke kucing , CP sendiri pown nak pasangan yang mesti suker kucing , mesti !

    ReplyDelete
    Replies
    1. lelaki biasa nye tak takut kucing.. so lame2 mybe akan suke kucing tu..

      Delete
  3. saya tak berapa suka kucing tak tahan dengan bulunya....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.