Tuesday 30 April 2013

Permohonan Maaf Secara Terbuka Zain Saidin kepada Chef Jo, Zubir, Adu di MeleTOP


Assalamualaikum w.b.t.. Eraz baru terbaca di Facebook Masterchef Selebriti Malaysia 2 menyatakan bahawa Zain Saidin & Chef Jo akan berada dalam MeleTOP.. Pasti ramai yang menunggu ni terutama yang follow Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke - 2 ni.. Apakah yang akan berlaku? Mesti ada penjelasannya.. Kena la tunggu MeleTOP jam 10 malam ini..

UPDATED !

#Permohonan maaf secara terbuka telah dilakukan oleh Zain Saidin di rancangan MeleTOP kepada ketiga-tiga Chef Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke - 2 kali ini iaitu Chef Jo, Chef Zubir dan Chef Adu.. Siaran langsung! Buang keruh, ambil yang jernih.. Harapnya akan jernih selama-lamanya.. Tindakan yang sangat bagus untuk terus maju dalam dunianya..

#Tibe2 teringat cerita drama Jodoh lakonan Scha Al-Yahya dan Dazrin.. Macamtu ke semua program realiti? Terserah kepada penerbit dan stesen TV.. Peace no war..

6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.