Friday 26 April 2013

Shila Amzah Nyanyi Lagu Tema Chinese Idol, A Moment Like This


Assalamualaikum w.b.t.. Shila Amzah Nyanyi Lagu Tema Chinese Idol, A Moment Like This.. Wow.. Tapi sebelum itu, baca kes ini.. Tiba-tiba terbaca di Murai tentang Shila Amzah jatuh sakit.. Lama giler tak dengar berita tentang Shila Amzah, tup tup keluar artikel tentang Shila Amzah jatuh sakit.. Tapi kesnya tak la serius cuma perlu ke hospital dan dimasukkan air..

Dikatakan Shila Amzah jatuh sakit disebabkan oleh perubahan cuaca.. Selain daripada berita itu, berita baiknya ialah Shila Amzah juga telah siap merakamkan single cover version 'A Moment Like This' oleh Kelly Clarkson tetapi dalam versi bahasa Mandarin..

Lagu A Moment Like This versi Mandarin itu akan digunakan untuk lagu tema Chinese Idol yang pertama kali dibuat di China.. Itu salah satu yang boleh membanggakan.. Apa-apa pun, sama-samalah kita tunggu lagu Shila Amzah, A Moment Like This versi Mandarin itu..

#Lepas ni mesti ramai yang search link download mp3 dan official video klip lagu A Moment Like This versi Mandarin Shila Amzah ni..

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

  1. Betul tu. Syaza lah salah seorang yang akan download. hee ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tunggu lagu tu di release kan dlu la jwb nye....

      Delete
  2. nak download jugak la...suka suara shila tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo.
      Saya Blogger dari Indonesia, ingin bertukar Link dengan Blog anda.
      Apakah Anda mau??

      Ini Link Blog saya: www.infoahmadi.com
      Silahkan pasang . Nanti akan saya pasang balik.
      Please...

      Delete
  3. belum dengar lagu shila...suaranya memang superb...

    ReplyDelete
  4. nak download .nak download!!!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.