Monday 29 April 2013

Al-Kisahnya Faizal Tahir dan Norman KRU


Assalamualaikum w.b.t.. Kenyataan Faizal Tahir dan Norman KRU.. Rasanya salah satu berita yang kita dengar semalam.. Kes apa? Errmmm.. Kenyataan Norman KRU, memang Eraz ada dengar pagi semalam atau petang kot.. Dekat mana tu, Eraz tak sure.. Tetapi kenyataan dari Faizal Tahir tu, lepas Zamani84 update entri Kenyataan Norman KRU Dibidas Faizal Tahir?, baru Eraz sedar.. Kredit kepada Zamani84..

So, apa kata korang baca dulu ayat-ayat yang Eraz print screen kan di entri Zamani84 tu.. Sure masing-masing boleh menilai akan kata-kata selebriti itu.. Itu sahaja untuk entri ini..

Petikan kata-kata Faizal Tahir, "Kpd semua yang mempunyai agama dan percaya dgn Tuhan. Ingatlah, rezeki itu milik Dia. Dia boleh beri dan ambil sesuka Dia. Allah Maha Adil." Terbaik!!

Terdengar juga kes Azhar Sulaiman.. Ianya berkaitan dengan PRU-13.. Errmmmm... Rasanya tak perlu nak komen apa-apa sebab masing-masing ada pendapat masing-masing.. Betul tak.. Tapi nilailah sebaik mungkin.. Assalamualaikum..  

#Tertarik untuk utarakan isu di atas..

10 comments:

  1. hentahlah
    artis malaysia
    nak kata kurang bijak
    nanti marah pula..
    tapi dah kalau statement macam tu
    sendri mau ingat lah

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/04/set-mengandung-shaklee-super-bajet.html

    ReplyDelete
  2. mengarut betul! suka statement Faizal Tahir.

    ReplyDelete
  3. hmmmmmm... masing2 punya pendapat sendiri. terpulang..

    ReplyDelete
  4. Masing2 ada hak untuk bersuara.. Tetapi biarlah berintegriti.. Jangan main hentam ikut sedap mulut jer.. Apa2 pon, ada yang nampak bijak bila mengutarakan pandangan tak kurang jugak ada yang terserlah kekurang pandaiannya.. Ermm..

    ReplyDelete
  5. kebebasan bersuara dan membuatkan akhirnya berlakunya perbalahan...hurmmm...

    ReplyDelete
  6. macam-macam hal artis nie....

    ReplyDelete
  7. nampak sangat mengejar hiburan kan.. huhu Rezeki di tangan Allah swt.. sapa pun kita dah tertulis dr 4 bln semasa dalam kandungan. Ilmu dunia setingi mana pun di kejatr x sama dengan ilmu akhirat..kebebasan bersuara x jadi punca sebenarnya Id: Sukma Haron. tp pembawakan ideologi masing2 yg buat dia tulis cam tue..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.