Saturday 16 March 2013

Aeril Zafrel Bakal Cipta Nama di Hollywood

Aeril Zafrel

Aeril Zafrel atau nama sebenarnya Suhairil Sunari yang berasal dari Kluang, Johor mungkin bakal menjadi bualan ramai sebab rezeki dia mendapat tawaran pemegang watak utama dalam sebuah filem Hollywood.. Nama artis wanita Hollywood yang menjadi pasangannya ialah Christina Ricci dan Sharon Stone.. Mungkin akan menjadi salah satu pencapaian terbaik untuk Aeril Zafrel..

Biodata / Latar Belakang Aeril Zafrel, klik SINI..

Apa yang Eraz baca, perkara ni tersebar selepas tersebarnya muzik video Aeril Zafrel bersama Christina Ricci.. Video MTV untuk lagu tema yang belum ada tajuk itu sebenarnya sebagai promosi awal filem lakonan mereka.. So, tahniahlah untuk Aeril Zafrel..

#Sebenarnya ada satu isu yang Eraz nak utarakan tentang pelakon Aeril Zafrel ni.. Tapi biarlah disimpan sebab tak nak menimbulkan perkara-perkara diluar jangkaan.. Mungkin dia ada alasan tersendiri untuk mungkin satu hari nanti, akan ada wartawan yang tahu.. Wallahualam..

#Sekarang ni Eraz sudah kurang membuat entri tentang hiburan sebab dulu memang tertumpu terus kepada minat itu.. Jadi untuk mengelakkan blog ini dilabelkan sebagai blog hiburan, Eraz kurangkan entri berkenaan.. Cuma sekali sekala atau kadang-kadang, bila ada isu yang mungkin good news atau berita yang tidak mengundang apa-apa hal yang tidak baik, Eraz akan utarakan.. Just nak bagi info.. Entri hiburan yang Eraz buat juga tidak akan dicopy 100% kerana Eraz selalu selitkan pendapat peribadi yang menghuraikan entri berkenaan.. Insyaallah..

11 comments:

  1. saya paling jarang buat entry pasal hiburan...once in a blue moon jer...

    ada dengar jugak tentang pelakon ni.... tahniahlah buat beliau sebab berlakon sampai ke Hollywood...

    ReplyDelete
  2. wow! janganlah pula dia lupa daratan ya..dunia artis ..kita fahamlah tu..apapun tahniah untuk pelakon malaysia ni, bukan mudah masuk hwood tu..

    ReplyDelete
  3. ensemboy........ ni




    p/smekasih en eraz lawat blog saya.. :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum eraz...tahniah buat beliau moga terus berjaya...:)

    ReplyDelete
  5. dia muda lagi...peluang dtg sekali jer..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.