Friday, 15 March 2013

Pemeriah Entri Bulan Mac 2013 (01 - 15 Mac 2013)


Assamualaikum w.b.t.. Hari ini, Eraz tergerak hati untuk membuat sesuatu kepada blogger-blogger yang tegar memberi komen di setiap entri blog Eraz.. Pemeriah Entri maksudnya, komen korang sebenarnya betul-betul membuatkan entri Eraz hidup! Memeriahkan lagi entri tersebut.. Terima kasih banyak-banyak..

Berikut Eraz senaraikan Top 10 Pemeriah Entri blog Eraz sepanjang Bulan Mac 2013.. Kedudukan ini mungkin akan berubah dari masa ke semasa.. Insyaallah, pada awal bulan setiap bulan, Eraz akan membuat entri khas mengumumkan siapa pengomen teratas.. Dan akan diberikan sesuatu.. 'Benda' apa tu, dalam entri berkenaan, baru Eraz akan maklumkan.. Salah satunya ialah blognya akan dimasukkan ke dalam Bloglist Utama Eraz sepanjang bulan berikutnya..

Mereka adalah Top 10 Pengomen untuk Bulan Mac 2013 (01 Mac - 15 Mac 2013)

17 comments:

  1. thanks eraz.. kak mia ada dalam senarai..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. masih boleh berubah dalam masa 15 hari ni.. ;)

      Delete
  3. Replies
    1. masih boleh berubah dalam masa 15 hari ni.. ;)

      Delete
  4. sgt stju dgn mreka2 yg tegar ini! hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sebab selalu juga komen kat sini..

      Delete
  5. owah..masih tak keluar nama etuza kat sini ya..bilalah agaknya tuya..Eraz' ok teruskan komen ja ya./..tahniah

    ReplyDelete
  6. datang sini lagi..best tengok nama2 tu..tak ada salah drop komen yang baik berhemah..kan..

    ReplyDelete
  7. nak gak jadi pengomen tegar kat blog nie...huhuhu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.