Friday, 29 March 2013

Kursus di KL lagi..


Assalamualaikum w.b.t.. Sekali lagi kena turun KL sebab kursus.. Kali ini 3 hari.. Terpaksa la tinggal kerja-kerja di pejabat untuk sementara waktu untuk memenuhi jemputan kursus ini.. Hampir-hampir nak masuk minggu peperiksaan bagi pelajar di sini, kena pergi kursus pulak..

Kursus camni sebenarnya bagus sebab dalam masa kita pergi kursus, pada Eraz, pada masa yang sama, otak boleh rilex.. Dengan kata lain, boleh lari dari masalah pejabat sekejap.. Fuh! Harap-harapnya takde la tunda ke apa.. 

Kursus kali ini untuk pendedahan kepada sistem baru yang akan diperkenalkan seluruh Malaysia.. Jadi, selepas pergi kursus ini, kena la bentang kepada semua staf yang ada di Kelantan ni.. Kena betul-betul faham la jawabnya.. Tambah-tambah kursus baru..

#Entri kursus INI je yang sempat Eraz 'rekod'kan dalam blog.. Yang lain, tak sempat nak cerita dalam blog!

11 comments:

  1. kak mia pula kursus pada 15-17hb april ni... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mia kursus lg? waaa.. aktif berkursus kak mia ni..

      Delete
  2. tanya sikit...U keje kat kementerian mana? Pergi kursus nie best gak jumpa orang di luar kotak pemikiran kita....Macam saya kursus dengan Petronas Dagangan Berhad jumpa orang minyak...hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.